2011. október 28.

Voltunk reggel úszni, igazán jól ment. Az elején megpróbált tiltakozni, de a fülébe súgtam hogy ezt most el ne kezdje :) majd elkezdtük tolni cikk-cakkban hátrafelé és így nem lett balhé :)
Az úszógumiban is kapaszkodott, tartotta magát, nekem elég volt csak a törzsét fogni. Nagyon örülök, hogy ilyen jól haladunk :D

Mosolyog szinte egész nap, persze a fájdalom néha közbeszól, de már mosolyogva kel, eszik, és imádom :D

Áll. Szinte egész nap csak ácsorog. Állva eszünk, iszunk, és sokszor csak állva alszik el :) ahogy letesszük már kel is. Lehet csináltatok egy ágyat amiben állva alhat :)
Az ülés is nagyon jól megy, de inkább ácsorog.

Ja és olyan iszonyatosan akaratos, hisztis és makacs. Anyum azt mondta mintha engem látna, én voltam ilyen hisztis úgyhogy csak lett benne belőlem is valami :D

A fájdalmas görcs mára jól lecsökkent, de azért 1 görcsöt nem sikerült elkerülni, az nagyon fájt neki :(
Enni jól eszik, már 3 óránként reklamál. Este is kel, de nem iszik csak felkel. Még sok különbség nincs nappal és éjszaka között. Hiába van ébren szinte egész nap, éjjel ugyanúgy felébred. Most próbáljuk, hogy nem szólunk hozzá, de ha látjuk, hogy balhé lesz akkor gyorsan cselekszünk.

Fogak 1-2 nap múlva kint lesznek, nagyon fáj ez megint és piszkálja is őt veszettül. Rágcsálunk, dörzsölöm de ez csak akkor lesz jó ha már kint lesznek.

Nincsenek megjegyzések: