2011. október 14.

Hetünk

na az vegyes volt.
Hétfőn mentünk Törpiért, egész nap egy görcs sem volt. Kedden volt torna és szintén semmi görcs.
Ha jól emlékszem talán szerdán sem volt, de aztán csütörtökön volt egy jó pár és ma is.
A tornákat jól viselte, még a tsmt-t is itthon. Az úszás is nagyon jól ment, végig tartotta magát ügyesen.
Itthon vagy kis fellépőnk, én ülőkének használom és csak a kezét fogtam Ő kapaszkodott és olyan fantasztikusan ült mint a nagyon. Megpróbálom végre felvenni videóra hogy milyen ügyes az én kis hapsikám :)

Én a görcsöknél a tejet teszem ludasnak, mint már mondtam. csütörtökön kipróbáltam a joghurtot és lett is görcs, így most azt hagyjuk. Tejet nem kap, tejport és tápszert kap. Esténként a grízt is megszüntettem, helyette van pudig, kukoricadara, vagy a ami eszembe jut és Őfelsége megeszi persze. Étvágya jó, mondjuk szokásos. A reggeli tápszerrel kerül több belé, az kb 100-150ml. vacsira nem adok többet 150-180ml-nél, hisz ne estére tömjük meg a pocakot. Inni iszok, csak ezek a fránya görcsök nem tudom mitől vannak Mindegy csütörtökön megyünk GOR-ra, remélem az kiderít valamit.
A gasztrósnak tegnap elvittük 1 heti étrendjét, hát kíváncsi leszek mire jut.

Most ennyi, majd ha kipihentem magam jövök :)

Nincsenek megjegyzések: