2011. október 8.

Fefe látása

Ahogy az utóbbi időben megfigyeltem a következőre jutottam.

Játék: nézz folyamatosan felfelé, de nem kell semmit kiszemelni csak nézz felfelé. Matass magad előtt, mondjuk mozgasd az ujjadat, ezután emeld a kezed a fejed fel (szemed elé fel) és ugyanúgy mozgasd.

Amit tapasztaltam, mert ugye én is kipróbáltam és Fefén is látom hogy ha felé kerülök akkor lát, de ha előtte vagyok akkor nem. Érzékeled az előtted mozgó dolgot is, de pl a szemed meg sem mozdul, viszont ha felette matatsz akkor látod és mozog is a szemed. Ezt máson is kipróbálhatod és látod a szem mozgását.
Ez alapján most már máshogy fogom fejleszteni a látást, mert hiába matatok előtte, előbb a fenti mozgást kell fixálni majd lehet lefelé hozni a dolgokat.

A szemüveg meg amit kapott csak közelre jó. Nagyon zavaró vele messzire nézni, közelre viszont nagyon jó így csak közelre használjuk ezután.

2 megjegyzés:

Sazsole írta...

Szia!
Korábban írtam arról, hogy az én kisfiamnak is gyakori a székrekedése. Te pedig említetted a blogban korábban, hogy a doktornőtök vagy gyógyszerész készített Nektek speciális kúpot. Közzé tudnád tenni annak az összetevős receptjét, talán itt is elkészítenék a gyógyszerészek. Kipróbálnám, hátha nekünk is segítene. Jobbulást és gyógyulást kívánok Nektek, üdvözlettel Erika

Paku Andrea írta...

Szia!
Még a héten megkeresem azt a dokit aki felírta, Ő Pócsmegyeren orvosos. Valahogy ezzel sem megy a minden napos széklet, de 2 naponta azért segít.
A patikába bemegyek kedden és megkérdezem mik az összetevők, a dokit meg akkor hajkurászom ezerrel.
Andi