2011. október 23.

Jut eszembe

hogy nemsokára itt a második tárgyalási nap :S persze pont a szülinapomon lesz, mikor máskor?
A bírónő az első tárgyalásnál azt mondta, hogy nem kötelező megjelennünk, de én szeretnék elmenni. Fefét biztos nem cipelem el, de én ott akarok lenni. Szerintem most csak az lesz, hogy az orvosszakértő írását tudomásul veszik, majd újabb hónapok a következő tárgyalásig :S legalábbis szerintem.
Az biztos, hogy hétfőn azaz holnap felhívom az ügyvédünket és megtudakolom mi is lesz és hogy csúszik-e az ügyünk? csúszhat, mert a nyári szünetben nem dolgozott senki, de hátha összekapják magukat a bíróságon.

Kicsit félek ezektől a megjelenésektől. Mondjuk örültem volna ha az orvosokat is meghallgatják, lett volna egy pár kérdésem, de nem lesznek behívva.

Nincsenek megjegyzések: