2011. október 1.

Tegnap voltunk úszni, Apával mókáztak és most már egyre jobban megy. Mármint Apának :D töki is ügyesen ébren volt és próbálkozott a kobakot tartogatni kisebb nagyobb sikerrel. Egyszer sikerült belefejelni a vízbe, de ez ilyen torna :D

A cukromat ma nem mértem, elfelejtettem de most megmértem 9.30 körül és 1,8. Tényleg ebből doki lesz :S

Tegnap kivittük Őfelségét anyuékhoz. Amikor elköszöntem tőle, hogy akkor most anyáék elmennek, ez a gyermek úgy vigyorgott. Kis bestia.
Éjjel nem volt görcse, csak fájt a pocakja mert sokat vacsizott.

Gasztróra csütörtökre kaptunk időpontot.
Hogy az mitől lehet, hogy embertelen mennyiségű vizet iszik meg. Nyáron, kánikulában fecskendővel kellett itatni, most meg ezerrel húzza befelé a vizet. Érdekes, majd ezt is elmondom a dokinak mert szerintem ez jelenthet valamit. Nyáron nem volt szomjas most meg napok óta szomjazik. ÁÁÁÁ, nem hiszem. Minden, hála hogy iszik, csak nehogy valami baj miatt igyon ennyit.

A kakiltatós kúp nagyon jó. Tegnap is jó adag kijött és ma is. Ez a kúp teljesen kiüríti a bél utolsó szakaszát, ha ott van kaki akkor az kijön. Pezseg ez a kúp és feloldja a "beragadt" székletet. Ha esetleg nem lenne széklete akkor nem is fog ettől a kúptól kakilni, így nem árt. Ezt egy lebénult kisgyereknek találták ki, így segítettek neki. Kaptunk 10 kúpot ingyen és ha jó akkor fel kell íratni a dokival és megcsinálja a patikus néni nekünk. Nagyon kedves volt a hölgy.

Ma takarítás, mosás, vásárlás, kertészkedés. Azt hiszem ennyit fogok csinálni, persze csak szépen kényelmesen :D

Van még videó, csak nem volt több időm feltölteni. 

Nincsenek megjegyzések: