2011. március 29.

Tegnapi napunk jól alakult, vidám volt. Reggel 8 körül kellett ébreszteni Fefét, hogy reggelizzen mert mennünk is kellett tornázni meg hát azért már 8 óra volt és Ő általában 6 körül eszik és kapja az első gyógyszert is. Nem kelteném normál helyzetben, de a gyógyszert be kell venni :S
Tornán gyenge volt. Éber, de nem igazán akart mozogni. Forgás mondjuk ment, de a kúszásba nem akart belenyomni, majd a járás megint ment. A tornász szerint is most gyenge volt, az ingereket nem igazán akarta felvenni. Úgy néz ki, nagyon legyengült, de azon leszünk hogy nyárra magától mozogjon. Vagyis én nagyon szeretném, hogy legalább kússzon, aztán majd járunk is.
Az elcsúszott reggeli miatt a tízórai kimaradt és helyette 12-kor jött az ebéd. Kb 13 körül el is aludt. A kocsiba pakolásba meg az út rázásába többször felébredt, d itthon a friss levegőn aludt 15-ig. Nem nagy alvás. Jött az uzsi és olyan mosoly volt végig az arcán :) Egészen lefekvésig mosolygott, boldog volt. És ha Fefe boldog, akkro Anya is boldog :)
Hintáztunk, lovagoltunk, tapogattunk, labdáztunk, fürödtünk majd jött a nagy masszázs, vacsi és alvás. Éjjel most elég későn kelt fel, 3.30kor sírt fel. Kapott fájdalomcsillapítót, cumival dörzsöltem az ínyét, rágcsálta majd kb 1 óra múlva el is aludt, megint 7-ig.

A mai napunk nekem már nem annyira vidám. Úgy nézem, hogy valami rángás féle van. nagyon elhúzza a fejét balra és emelgeti a kezét is hozzá. Nem hiszem hogy roham lenne, inkább kóros mozgásra tippelek. Rohamnak túl sok, vagyis hosszú mert egész nap elhúz. A látása ma nem olyan biztos nekem. Figyel, mert látszik rajta hogy figyel, csak a fejét nem igazán hozza. Ez az elhúzás baromi erős. Ma felemelem a magnézium adagot és figyelek. A dokit 2-3 között kell felhívni, ahol kisírok egy monitoros eeg-t. Ez hosszú időn keresztül venné és kiderülne hogy ezek a mozgások mik. Ha kóros reflex, akkor azt leépítem, már nem egyet leépítettem, de ha epi akkor passz. De tuti nem az, vagyis nem lehet az :)
Most alszik. Megvolt az ebéd, és most már bedurvultam mert nem vagyok hajlandó kézben etetni, ment a székébe. Nem volt gond, evett szépen :) így most már csak ott eszik kanalasat. A reggeli és vacsi ölben lesz :)

Most gyorsan elpakolom a kupit. Olyan mintha megtámadtak volna minket :D

Nincsenek megjegyzések: