2014. szeptember 5.

Az új szerzemény

Nagyon sokat gondolkoztam, szerveztem, terveztem a járás, állás könnyítésével kapcsolatban. Fefe nagyon szeret állni, és jól is csinálja, csak a lábait ahogy feláll rá máris összezárja, így a stabil állás kivitelezhetetlen. Eddig kitaláltunk mindenfélét (szivacs a lábad közé, láb a láb közé), de ez így nem volt igazán jó megoldás, de ismét rátaláltam a Swash készülékre, vagyis Varsóban "jött" velem szembe (égi jel). Próbáltam a saját segédeszközösünkkel megcsináltatni, de miután hosszú várakozás után még mindig semmi nem történt, így felvettem a kapcsolatot az LBT céggel. Az én okos buksimban úgy raktározódott el, hogy ez a szerkezet veszett drága valami, de boldogság töltötte el a szívemet mikor kiderült, hogy közgyógyra is felíratható, így 0Ft a fizetendő végösszeg. Megkérdeztem a kódokat, Fefe ortopéd orvosa felírta és ma meg elmentünk érte :)
A másik amit tegnap találtam a csodálatos interneten, az egy járókeret. Ma ezt is sikerült elhozni.
Délutáni alvásból megébredve, uzsonnával megtöltött pocakkal nekikezdtünk a próbának :)
A Swash fantasztikus, előbb is intézhettem volna (na de most sem késő), ahogy rááll Fefe a lábára nem zárja össze, kevesebb a tekeredés, és ha elfárad simán leülhet benne. Nincs kimerevítve, baráti segítség neki az álláshoz, járáshoz.
A keret egyenlőre a kapaszkodás gyakorlására szolgál. Pár nap után megpróbálkozunk a lépésgyakorlással is kapaszkodással egybekötve, de ezzel nem sietünk sehová.
Hogy miért akarjuk Fefét ennyire járatni? nem akarjuk, Ő akarja. A kúszás és mászás egyenlőre nem működik, még az is lehet hogy soha nem is fog, de az állás és járás a szereti kategóriába sorolandó, így ha Ő ezt szereti nekünk meg kell oldani hogy egyre profibb lehessen :) Akarja és ez a legfontosabb.
Mivel roham tempóban érkezik a tél, és ugye télen a bicikli nehezen kivitelezhető, muszáj volt már most gondolni a jövőre, olyan eszközt kitalálni amivel a lakásban is tud ügyesedni.
A bicikli és az állás egyenlőre az a 2 dolog amit bármeddig csinálhatunk, szereti :)


Rogyasztott lábakkal is simán tartja magát :)  nem, nem ül sehol :)

A járás segítőt is sikerült ma megnézni, kipróbálni, nagyon jó lesz, csak az minimum 2-3 hónap.

Nincsenek megjegyzések: