2012. március 11.

Fefének hála már semmi baja, kicsit folyt ugye az orra. Most én vagyok tiszta takony :( tegnap ugyanis úgy éreztem hogy itt a tavasz, de estére a szervezetem nem így reagált :( Nem kapok levegőt az orromon, égnek a szemei, fáj mindenem :( 

Pénteken voltunk körzetinél, súlya egy picit kevesebb, de ha nem eszik többet akkor nem eszik. A doki mindig mondja, hogy nagyon szépen gondozott, táplált, szerinte nincs vele ezen a téren gond. Szerdán megyünk a Petőbe és ha minden jól megy akkor együtt majd sikerül Őt több mozgásra rábízni.
Na mindegy, a lényeg hogy emelünk a Magnéziumon, kicsit a C-vitaminon, a B-vitaminokon és megnézzük mit kezd így az idegrendszere. Remélem jobb lesz végre. 

Tervbe van véve egy talpmasszőr is Fefének, ezt egy kedves ismerős anyuka ajánlotta, nekik bevált. Oli és Fefe sokban hasonlítanak (szerintem Fefe sokkal súlyosabb, de még formálható :) )

Volt tegnap hajvágás is, persze sírás mert szúrta a haj, de nagyon helyes lett. Frizurát akartunk neki gyártani, de nem tetszett neki a dolog így gyorsan lekaptuk a haját :)

Kedden jönnek környezettanulmányra ápolási díj ügyében, majd valahogy összepakolom a lakást ami persze nem lesz egyszerű. Iszonyat trehány vagyok :)
Szerdán Pető. Aztán masszázs nem tudom mikor lesz a héten, majd holnap megbeszéljük Zsuzsival.


Nincsenek megjegyzések: