2012. március 17.

Allergia


Szuper 2 napom volt :( Tudtam, hogy a mogyorótól kipattogok, de hogy ügyelet lesz belőle :(
Szerda: hazaértünk Petőből, Fefének adtam enni, és a hülye csokis mogyoró mindig ott van a mikró mellett, így naná hogy a kísértés hatalmas :) ettem naná, de chipset is. Fefe vacsija közben iszonyatosan elkezdtem viszketni, na elszaladtam fürdeni és mikor megláttam a testem azt hittem rögtön elájulok. A felső testem kiütéses lett, olyan mint amikor megcsíp a szúnyog és feldagad (arra is allergiás vagyok), viszketett mindenem, egész éjjel vakaróztam. Persze ittam Törpi kalciumából, de semmit sem ért, valamim mindig viszketett. Reggelre szépen elmúlt, a fülem volt kicsit duci már csak. Ekkor még a chipsre gyanakodtam vagy a gyerekre :)
Naná, hogy a csokis mogyoró megint csábított és ebéd után mikor dolgoztam kicsit ettem chipset is. Jött a viszketés, iszonyat kiütések, estére sem múlott el. Ittam kalciumot, nem múlt el csak egyre erősebb lett. persze, hogy egész nap csipegettem a mogyoróból. Ügyelet lett belőle, iszonyatosan néztem ki és borzasztóan viszketett mindenem. Az ügyeleten is azt mondták, hogy valami allergiás reakció, kaptam szurit, szinte azonnal elmúltak a kiütéseim és nem viszketett már :)
Megnyugodtam, végre egy kellemes nap, persze sem a mogyorót sem a chipset nem próbáltam még ki.
Erre este lefekvés után elkezd dagadni a szám, ittam megint segítséget rá de egész éjjel éreztem a duzzanatot. Fefének az éjjele nagyon szar volt, sok ébredése volt, rágott mindent amit tudott. Mikor végre elaludt elkezdett fájni a mellkasom. Mintha beszorult volna a levegő, de fekve???? Kész vagyok, fáradt és még duzzadt a szám is :)
mondjuk legalább nem viszketek :)

2 megjegyzés:

Timcsi írta...

Elképesztő! Mindíg történik valami igaz? Jobbulást neked!

Paku Andrea írta...

Nehogy már simán menjenek a napok :)