2012. március 1.

Éjszaka hála jó volt, nem volt semmi balhé. Reggel mosolygósan ébredt. Érdekes, de mondtam neki reggelinél, hogy jó lenne ma már kakilni egyet, hiszen vasárnap igen régen volt, erre kitojt nekem egy adagot :D

Voltunk ortopédián. A doki azonnal a Petőt mondta, mondtam hogy megyünk, 2 hét múlva van időpontunk. A Dévény jó, de nekünk már nem az kell. A lábával nincs baj, mutatott egy tornagyakorlatot, azt kell napi 15x csinálni. Nincs semmi deformálódás csak nagyon feszes (még így is hogy nem feszít és állandóan torna és masszázs van). Írt beutalót az ortopédiai klinikára, ahol gondoltam sürgős időpontot kérek, így lett májusi ??? és ha nem sürgős??? na mindegy, addigra már bőven Petőzni fogunk és bízom benne hogy lábra is állítjuk. Babakocsit írt volna fel, de a közgyogyigazolvány naná, hogy nem volt nálam, még a száma sem pedig állandóan magamnál hordok mindent, ez most valahogy kimaradt :( (kiborult a táskám és valószínű nem került vissza), de nem baj megyek majd jövő héten és akkor megírja a receptet. Na meg persze a vizsgálati papírt is ott felejtettem, alig vagyok szétszóródva :( Lehet nekem kéne valami agyserkentőt szedni :)

Nincsenek megjegyzések: