2012. március 13.

Hihetetlen ez a gyermek

Délelőtt 10 körül gondoltam, hogy na kezdjünk neki az aznapi tornáknak. Éreztem én, hogy hideg Fefe, de majd a mozgástól felmelegszik. Gondoltam én :) de nem- Kb 1 óra masszázs és lazítás után még mindig hideg volt mindene, így hőmérés következett. A hője: 34,4C. És ez nem vicc, nem téves. Ki az ablakba a napra, ekkor még sütött. Igyon egy kis teát, menjünk tornázni hátha beindul valami, de 40 perces torna után a hője: 34,3. De jó :(
Hívom a háziorvost, a véleménye hogy kihűlni nem fog mert hő-központ nem hagyja. Mondom, hogy na az nekünk nem működik. Erre, hogy én azt miből gondolom? Talán mert az anyja vagyok és volt már kihűléssel intenzíven és extra magas hővel hűtőfürdőben, így az nem működik, nyáron sem izzad sose. Na mindegy, okosabb nem lettem, segítséget ismét nem kaptam. Adtunk Fefére még ruhát, be a selyem paplan alá, ebéd, meleg tea és kis alvás. Görcsölve ébredt, de hála csak 1 kis görcs volt, talán rossz álom vagy elzsibbadt, passz. Mindegy, nem ment bele a hosszúba. Gyógyszertárba ki kellett menni és ha már ébren volt így kivittük. harisnya, vastag nadrág, hosszú vastag body, vastag sí pulcsi és a meleg téli kezes-lábas, sapka, vastag zokni, vastag bundás cipő. Sétáltunk kb 1 órát, hazajöttünk, felébredt, kis kaja mert az ebéd megint mérhetetlen mennyiség volt, ruhacsere mert tiszta pisi, hőmérés és a hője felrohant egészen 35,4C-ra HUHA. Most megint szuszókál a hernyóselyem paplanja alatt. Ha ébren van semmi baja, jó kedvű, mosolygós csak ennie ne keljen.

Evés = inkább alszik :)

Nincsenek megjegyzések: