2011. december 8.


Voltunk tegnap Panni néninél. A torna marad ugyanaz, az ülésbe húzást kihagyjuk mert inkább feláll, bár mostanában nem feszítésből hanem guggolásból nyomja fel magát :D mindegy, csináljuk ahogy tudjuk.
A Nes csak olyanokat hozott ki, amiket igazából tudtunk, hála nagy baj nincs. A gyomorral és a belekkel vannak gondok, de valószínű a reflux és a kevés aktív mozgás miatt van.
Ami érdekes volt, hogy egy olyan dolgot hozott ki, hogy Fefének valami nagyon nem tetszett amit látott. Remélem nem én :D mindegy, lát és ez jó. Mondjuk az utóbbi időben észrevettem, hogy a szeme jó, normális állásban van és látszik az arcán hogy lát. Ez lehet hülyén hangzik, hogy az arcán látszik, de akkor teljesen megváltozik, mosolyog, NÉZ, és ez jó :) A szemüveg viszont zavarja, nem tetszik neki, így nem erőltetem, próbálgatom de nem erőszak.
Vitaminokból a B vitaminok vannak hiányban, pont azok amik nincsenek sem a vitaminjában sem a tápszerben. D vitamin is hiányos, azt kap pluszba. B vitaminra a tojássárgája és a máj lenne jó, erről holnap beszélek a gasztros dokival. Ja vitamin, bemérte Panni néni nekünk a vitaminját és nem jó neki, igazából egyik vitamin sem jó neki a mérés szerint. Most lehet hogy tényleg nem jó neki vagy jelenleg nincs szüksége plusz vitaminra, így most félreteszem és kihagyjuk. A tápszerben van minden, 1 hónap múlva meg megint megyünk és megnézzük újra.
Lett 3 nes cseppünk is. A toroknál is kijött, hogy beszélne csak nem jön össze neki ahogy szeretné, de nem baj ezen is dolgozunk.
Amúgy jobb a nes eredménye mint valaha volt, érzelmi dolgai is jók. Valami van a fejlesztésével kapcsolatban hogy nem jó, én pont mostanában agyalok ezen a masszázson, lehet ezt kellett volna már korábban, de valamiért most jutottunk el eddig (ennek is biztos meg van a maga oka).

Tegnap kicsit nyűgösebb volt, de szerintem az utazás nem tetszett neki. Nekem sem :) de ez van. Ebéd szinte kimaradt, a vacsi felét ette meg és el is aludt 7 után. Olyan balhét csapott az ebéd miatt :) Eddig ette a halas-paradicsomos kaját, de ma olyan balhét csapott miatta hogy csak lestem :) bontottam másikat, de akkor már az sem kellett neki igazán. Olyan akaratos és balhés, kis terror hapsi :D

Nincsenek megjegyzések: