2011. december 23.

Ágy

Törpinek kész az új ágya, nagyon jó lett :) ha felkelt lefotózom.
Reggel elmentünk Apával gyorsa vásárolni, addig anyós vigyázott Fefére. Elvittem volna magammal, de a tömegben tuti baja lett volna, babakocsival vásárolni lehetetlen tömegben, meg nem kell hogy a csúszós úton velünk legyen. Reggel anyuékhoz "kiszaladtunk" mert egy vevőnek kellett valami és oda megy majd érte. Na anyuéknál az utca tükör jég volt :S Nálunk is fagyott, de itt nem volt olyan gázos. Én tuti belementem volna valamibe vagy valakibe, de Apa ügyes :)
Aztán irány a vásárlás, kicsit több mint 1 óra alatt megvettünk a kajákhoz mindent. Aki tud az tud :D na jó a halakat Fecó anyjáék intézték, azért nem kellett sorba állnunk. Majd irány haza. Fefe evett is míg nem voltunk itthon, kicsit elaludt de felkelt ahogy megjöttünk kb 11 körül. 3 után sikerült leütni, de már nagyon fáradt volt. Elaludt, de jöttek Fecó anyjáék amire felkelt, ölben elaludt majd 2 pillanat múlva megint felkelt, és persze jött a hiszti :S de nem baj, evett kicsit majd alvás. Most még hála alszik, ha felkel irány edzés, fürdés, vacsi, masszázs és alvás. Nekem még a hajamra színt kell dobni (befestem) :), fürdés, pakolás, alvás. Reggel irány anyumék, ott lesz a karácsonyi ebéd. Este haza és nem csinálunk végre semmit. Vége a munkának is egy jó pár napra. Ünnepek alatt nem lesz semmi torna, csak itthon. Úszás már ma sem volt, Dévényes meg pihen úgy döntött. január 3-án kezdődik az élet megint. Vagyis még 30-án megyünk anyuékhoz, szülinapja lesz.
Remélem lesz nagy hó és tudunk majd szánkózni is.
Ja, Fefének nem tetszik a hó mert hideg :D

Nincsenek megjegyzések: