2011. december 26.

Összefoglaló

Az új ágyban való első éjszaka nem igazán volt jó. Este kel, hogy éhes, majd aludt és kelt és aludt :S egész éjjel ez ment. Én reggel 5 körül meguntam, így felkeltem végleg. Reggeli nem kellett Fefének így elmentem rendbe rakni magam. 9 körül elindultunk, még beszaladtunk 1-2 dolgot venni és irány anyuék. Kiértünk, de Fefe az egész utat ébren töltötte, ezért gondoltam hogy ennek az egész éjszakás és délelőttös dolognak lesz eredménye. Kiértünk 10 után, és Őfelsége herceg teljes mély álomba szenderült. Mi is megebédeltünk, a pocakomat jól teleraktam :) Fefe kelt 1 után, evett és kibontottuk az ajándékait. Kapott egy mesélő-éneklő Micimackót ami tetszik neki, figyel rá ügyesen :) Könyveket és több cd-t. 4 körül elindultunk haza, még ezt az utat is ébren figyelmesen néha beszédesen töltötte. Hazaértünk, kicsit evett, fürdés, kis mozgás és mivel már 8 óra volt, Fefe meg még mindig ébren így gondoltam hátha vacsizik, de persze nem. Leraktam és abban a pillanatban már aludt is. 9 körül a gyógyszerét ügyesen lenyelte álomban, és aludt tovább egészen éjfélig :S evés, majd alvás de persze éjszaka csak kicsiket alszik nehogy anya kipihenje magát :) Szombat reggel 6-tól van ébren, hála 11 körül elaludt, már nagyon pirosak és fáradtak voltak a szeme.

Harmadik éjszaka volt az új ágyában, persze hajnalban költözik át hozzánk :)
Furcsa, hogy külön alszik, de így kell legyen, ez a normális dolog. Így az ágya meg van emelve, kényelmesen elfér mindenki. A mi ágyunk 200x200cm, de én sosem fértem el :D

Pulcsi: a szombati pulcsim még sosem volt rajtam. Fekete az alap pulcsi, a karján fehér csíkos. Egész nap furcsa volt, hogy a körmeim miért színesek, de nem esett le csak mikor este megfürödtem. Van egy nagy tükör a fürdőben, így (sajnos) mindig látom magam benne, és azt hittem dobok egy hátast. Mindenem fekete volt :) Kis fehér rész volt ahol a melltartó takart :D még jó, hogy nincs úszás mostanában :D remélem valahogy hamar lesikálom majd, persze ez este nem sikerült :D

Vasárnap itthon volt családi ebéd, aztán kis pihenés.

Hétfőre sikerült székletet varázsolni csütörtök óta :S nem szenvedett, csak nekem ez már hosszú idő volt. Tegnap kapott kakiltatós kúpot, ma meg glicerineset, jót tornázott így kihajtottam belőle :)
Elkezdtük ma a sapkás látásfejlesztést, képeket töltök nemsokára. Az alvási póz sem egyszerű, most ez tetszik neki :)

Nincsenek megjegyzések: