2011. december 22.

mi a baj?

Háziorvosa kilőve, vele sosem jutunk semmire. A hőre azt mondta, hogy nincs jól a gyerek. Na köszi. Ja és kikérte, hogy a gyerek miért kapott mostanában ilyen sok Diazepamot? Na erre nem válaszoltam inkább ahogy szerettem volna. Gondolhatja, hogy nem szórakozásból "szedáltam" le a gyereket. Minek szól bele ha nem ért hozzá???? Ja meg, az volt a legnagyobb baja, hogy nem olyan régen írt receptet. Na itt majdnem elküldtem a búsba de telefonon beszéltünk és nem akartam csúnya lenni. Mikor ott vagyok nekem sosem mondja a szemembe, anyós előtt ilyen nagyon okos. A tulajdonképpen az volt a baja, hogy nem olyan régen adott receptet. Nem ez a dolga? Ja meg, hogy a mikor volt utoljára gyógyszerszint nézve a gyereknél? Mondtam neki, hogy ennek a gyógyszernek nincs szintje, nem lehet megnézni, és különben is ezt majd a neurológussal megbeszélem aki ért hozzá. Na mindegy, nem is húzom fel magam rajta.

Szerintem az ivászat az egyik legnagyobb baja Fefének. Alig iszik és ezek a szerek mellett fontos, hogy igyon így ma fecskendővel nyomtam neki. Inni, csak lehet ereje nincs hozzá, de a poharas ivászat is tetszik neki, így nem is bánom mert legalább gyakoroljuk. Ha holnap reggel is ilyen bágyadt marad, akkor irány a Madarász. Már beszéltünk velük és megegyeztünk ha nem javul akkor bemegyünk. Tuti nem maradunk bent, max egy infúzióra "benézünk".
Enni nem nagyon akar, de inni azt muszáj.

Szóval szerintem ez az egyik legnagyobb baj, de vizeletvizsgálatra van beutaló, azt megcsináltatjuk.

Nincsenek megjegyzések: