2011. június 21.

ma is remekelt

Mai napunk is csoda volt. A délelőttöt végig mosolyogta, még az oltás után is jó kedve volt. Hát igen, hisz Apa mókázott vele, és Apa hangja is örömöt csal az arcára :)
Ebéd már nem volt annyira fényes, alig evett valamit, de ha ennyi elég akkor oké. Aludt egy jót, majd uzsi után kimentünk a teraszra lefeküdni. Fölé raktam a játékívet amelyről lógott egy diszkógömb amit Reniéktől kaptunk, egy textilből készült sárga napocska, és egy szélforgó kék lapja ami csillog. Nézegette és mondtam neki, hogy ha látja a napocskát akkor fogja meg. És láss csodát, megfogta. Nem kalimpált a kezével hanem tudatosan megfogta és nem csak egyszer. Na én olyan boldog voltam, Apa is látta akinek szintén nagyon tetszett a kis ügyeske.
Aztán jött a szandál amiben ügyesen ácsorog és tetszik is neki, de a lépegetést megint sértőnek gondolta. Kicsit aludt, majd hasmasszázs, pancsi, kis Panni néni féle torna, majd vacsi és szunya. Na a vacsi után kimaradt a büfi így várom a panaszkiabálást :)

Beszéddel nagyon jól haladunk. Annyira akar beszélni, és formálja a szavakat. Csináltam épp az uzsit és Apánál volt mikor szólt Apa hogy menjek már. Na, gondoltam baj van, de NEM hanem mondta hogy enni :)
Beszélget nagyon, de nem igazán értem mit akar mondani, így többször próbálkozik elmondani, de még nem megy. De gyakorlunk és menni fog.

Délután hívtam az orvosunkat akit megkérdeztem gyógyszerváltásról, de nem javasolta mert nehéz lenne átállítani és most nincsenek rohamai. Azt mondta majd belenő a gyógyszerbe, megszokja. Mondjuk 1 hete emeltünk kicsit és akkor várunk. Ezzel nem is lenne bajom, de mikor mondtam neki hogy nagyon szépen fejlődik, akkor a doki gúnyos kacajjal mondta hogy "örülök hogy maguk így látják, én nem". Na ekkor döntöttem el hogy orvost cserélünk. Erre nincs szükségünk. Olyanra van szükségünk akinek fontos Fefe, fontos hogy ne legyen nyomva és értékeli hogy hova jutottunk. Bitang akaraterő van ebben a kis hapsiban, nem hagyom magunkat.

Mai méretek: 10kg, 74 cm. Azt hittem van vagy 110kg, de nem :D

Nincsenek megjegyzések: