2011. június 9.

Azt hiszem ma megzavarodok.

Kezdődött, hogy Őfelségének elege lett az alvásból hajnali 1,30 körül. Ez nem is lenne baj, ha engem hagyna aludni, de görcsöl és unatkozik akkor meg csak balhézik és nem bírja abbahagyni a nyűglődést. Valamikor 3 körül elaludtunk, ébredtünk 4 körül és kapott enni 5 körül. Itt feladtam az alvást és Apjának passzoltam akivel édesbeben elaludt. Én is kinyúltam még 6,30 körül. Ébresztő 8 körül, reggeli gyártása és készülődni mert hivatalba kellett mennem. Ébredt Töki 9 körül persze görcsösen és balhésan, éhes volt szegénykém. Csináltam reggel neki májkrémet és kenyérrel evett elég szép mennyiséget. Hogy ettől vagy mi a szartól nem tudom de balhés maradt. Amikor végre kibüfögte magát leadtam anyósnak mert mennünk kellett. Nem voltunk el 1 órát sem de naná hogy balhés maradt, görcsölt amit anyós nem tud kezelni, Ő megijedt tőle. A mi görcsünk nem rángatózós, márha ez az hanem jobbra elhúzza a száját és a kezét is feszesebben tartja. Ellenkező oldalra fordítom és kész. Csakhogy ha a hasa is fáj akkor veszett sírásba tud kezdeni, amit meg is mutatott :S
Na hazaértünk 11 körül, és kiderült hogy a bal hátsó rágófognak már nem sok kell hogy áttörjenek ami valószínű jó nagy fájdalommal jár. Más gyerek rágcsál, mi hisztizünk, görcsölünk, szenvedünk. Masszíroztam és bekentem így a cumi rágcsálásnál elaludt. Na nosza az ebéd gyártásának így 12 körül, hisz a gyerek ebédje is ugyanaz. Persze, hogy a kaja elkészülte előtt ébredt Őfelsége, hisztis Ferenc és igen jó kis hisztibe kezdett. Kicsit már ekkor fájt a fejem, de mondom kitartás ebéd után alszik vagy 3-4 órát. Na ja, hát Ő nem. Elaludt kb 14 körül és ébredt 14,30 körül :D Balhé, görcs, sírás, megfeszítés, böfögés hegyek, pukik, fogdörzsölés, de valami még mindig nem jó így jött a fájdalomcsillapító de belekezdett megint az erős feszítésnek ami most pl kis rángással is járt így jött a Diazepam. Elpilledt kb 15 körül, de már hallottam a hangját így megfordítottam. Na most van 15,5 és szétszakad a fejem.

Fecó hívott 12 körül hogy valami mágneses izé éri el a Földet. Még addig nem jutottam hogy ez mi is. Ami tuti hogy fáj a foga.

A mai nap után ha az orvos nem írja alá a papírt én tuti megütöm. Ilyenkor lenne jó ez a készülék ami megmutatja hogy ez epilepsziás roham-e vagy csak a fájdalom, hiszti, unalom, nyűglődés, idő, vulkánkitörés (anyum mondta kínjában). Ja és megitn egyedül vagyok a Törpével miközben ebéd kell, kupi van de iszonyatosan nagy, dolgozni sem ártana. Szóval ez egy csúcsnap.
Ezért is jó mikor Maglódon vagyunk, mert nem egyedül szenvedek vele. Átveszi Anyu és Ő akkor nyugisabb, vagy pont fordítva. De egyedül csak idegeskedek én is, feszült leszek amit Törpi megérez és akkor dilis Ő is jobba. :S

Nincsenek megjegyzések: