2015. február 3.

Neurológia + Gasztroenterológia

Hétfőre volt megbeszélve, hogy megyek a neurológiára átbeszélni az EEG vizsgálat eredményt és hogy hogyan is legyen tovább.
Az eredmény lényegi változást nem mutat, a jelenlegi kép alapján gyógyszerezni pluszba nem kell a gyermeket. Mivel a lábműtét és a gipszsín óra nincsenek rosszullétek, így hagyjuk a gyógyszer emelést. A neurológus doktornő véleménye is az, hogy kapja vissza Fefe a savlekötőt, mert ami epis rohamnak tűnő görcs, az nem epilepsziás roham. Az epi jellegű görcs, egy picike megfeszülés, pár másodperc és kész, de jelenleg ezek sincsenek kopp-kopp. Kb 3 hónap múlva ismét videó EEG lesz, ha előbb visszajönnének a rohamok akkor azonnal kell menni.

Ez után átmentem a gasztroenterológiára (itt is meg volt beszélve hogy aznap megyek) és a doktornő is visszaadná Fefének a savlekötőt, de előtte látni szeretné, ez az időpont majd február 19-én lesz. (gipszel elég nehézkes lenne a közlekedés) Addig fel kell venni a reflux által okozott görcsöt. (megvan)

Ez után gondoltam egy merészet, igazából dühös voltam már ez az ügy miatt, és felkerestem a főigazgatóságot. Ott közölték, hogy a 26-án hozzájuk beérkezett kérelmemre 27-én már válaszoltak is, és megkaptam az ingyen ágyas lehetőséget, csak az iktatóban a hölgyeknek még nem sikerült azt a papírt továbbítani, így megkaptam személyesen. Ezzel a papírral és a számlákkal amiket az éjszakai ágy használatért fizettem ki, elmentem a betegfelvételi irodába ahol kiderült, hogy az egyik számla másolat, így arra nem tudnak visszafizetni. Oké, mehettem át az ortopédiai osztályra, ott kicseréltük a számlákat majd vissza a felvételi irodába ahol visszakaptam a 3 éjszakáért kifizetett 9000Ft-ot.
Nagyon bosszantó, hogy ha én hétfőn nem megyek be, mert ugye minek minden nap oda járni, akkor buktam a pénzt, mert hogy senki nem szólt volna nekem hetek múlva az biztos...... nem is írom le mi a véleményem az ügymenetről, egyáltalán miért kell egy magatehetetlen gyerek mellé ágypénzt is fizetni... na de nem bosszankodok, ez is el lett intézve, igazán köszönjük. 

Nincsenek megjegyzések: