2012. április 24.

Jól vagyunk


Szerdán volt 4 picike rohama, de már a reggel rosszul kezdődött, fájt a foga erre mentünk csontkovácshoz majd Panni nénihez és ez így kicsit sok volt, de a lényeg hogy hála azóta semmi görcs nincs.
A látása nagyon jó, mosolygós, figyelmes.
ÉS ami a legfontosabb, hogy fejlődik a mozgása. Hason alkaron támaszkodva hosszú ideig tartja magát, tetszik neki ha hason van, fordulni próbál de teljesen még nem megy neki, kúszást gyakorolja. Ezt úgy kell elképzelni, hogy a lábaival nem csak kapálózik hanem löki is magát, csak a keze még sok esetben maga alatt marad és így nem megy még el messzire.
Sokszor feszíti ki mostanában a kezét, vagyis most már tudom, hogy nyújtja csak ugye még érdekesen és ahogy megemeltem a pocakjánál úgy elkezdett nekem mászni. Hihetetlen :) Úgy örülök, csak úgy pakolgatta a lábát meg a kezét, ügyeske nagyon.
Azt hiszem fog ez menni nekünk. Még ha teljesen nem is lesz önálló (sosem lehet tudni), akkor is segítséggel tuti fog tudni közlekedni. Ez a két intenzív terápia amire most készülünk szerintem nagyon nagy segítség lesz Fefének. Én nagyon bízom benne. Annyira látszik az arcán, hogy érti mit mondunk és tudja mi micsoda, ezek alapján a beszéd is szerintem fog menni. Gyakorlás és gyakorlás, de fog menni.
Ja majdnem elfelejtettem: ma egyedül ült :D  ültettem ahogy szoktam, és előtte volt a játékív. Ült és figyelt, egyszer csak gondoltam elengedem, és ült egyedül :) Hamar elfáradt és borult, de utána is próbálta magát megtartani, kisebb sikerrel, de ÜL EGYEDÜL :)

Nincsenek megjegyzések: