2012. február 15.

Boka

Tegnap vettem észre, hogy Fefe lába furcsán áll, vagyis inkább a bokája. Fotóztam, az elsőn nem áll rajta a második képen már áll a lábán. Nem dől befelé a bokája, az rendben van. A lábában a csont alatt a puha rész (mondták a nevét de elfelejtettem) az jön kifelé mintha az a húsos rész nagyobb, húsosabb lenne de azt masszírozni kell és lett még egy fajta lábtorna (tsmt gyógytornászunk nézte meg ma). Persze megyünk ortopédiára is, de oda csak 1-re kaptunk időpontot. A gyógytornász azt mondta ez nem deformálódás egyszerűen nem használja a lábát. Érdekes, mert tegnap óta figyelem a lábát, és ha talpon van Ő a lábujjait felfelé húzza, de ha lenyomom neki akkor állna fel, ami állítólag nagyon jó így kell csinálni. Lényeg a lényeg, hogy torna és 1-én megyünk az ortopédiára.

Most kezdtem el azon gondolkozni, hogy én nem veszem észre a lábát, akkor senki nem hívja fel rá a figyelmemet? A tornászok mi a szarnak vannak? Ha nem vette észre akkor keresek másikat, ha észrevette nem "mert" szólni akkor megint csak keresek másikat mert ilyen tornász nem kell.
Miért nem szólnak az egészségügyi dolgozók, tornászok a szülőknek ha valamit észrevesznek? Olyanról persze hallani sem akarok, hogy mi lesz a gyerekből, jóslatok nem érdekelnek hiszen nem tudhatja senki hogy Fefe hova fog eljutni, de ha nem tudom vagy nem veszem észre, hogy a lábát pl külön kéne még tornáztatni akkor így marad? Ha pl régen a védőnő nem említi meg, hogy vízhajtó mellé kell kálium pótlás, akkor nem kap? Én, mint egyszerű szülő, anya, nő nem tudtam hogy vízhajtó mellé kell kálium, sosem érdekeltek az ilyesmit, a saját gerincemmel nem foglalkozok, az orvos meg orvos és ha minden igaz ezeket neki tudnia kéne és tájékoztatni az embert. Tényleg ennyire szarik bele mindenki mindenbe? ???

Ma nagyon jó volt, szakadó hóesésben mentünk, de félúton már nem is esett, erre hazafelé ismét szakadó hóesésben jöttünk de itthon már nem esett csak úszott a terasz a vízben. Nagyon nagy élmény volt :S utálok hóesésben autózni a gyerekkel.
Rocky meg tuti, hogy a csöpögő víz alatt állt mert vizes volt az egész háta. Bolond egy kutya :)

Nincsenek megjegyzések: