2012. február 10.

Voltunk reggel körzetinél meg a védőnőnél. Az új dokihoz járunk már végleg, nekem szimpatikus, főleg hogy Ő is neurológus így nem vagyok "hülye szülő aki azt hiszi orvos" (már lassan tényleg az leszek) hanem vele tényleg meg lehet beszélni a dolgokat. Írtunk fel sok gyógyszert közgyogyra, olyan fájdalomcsillapítót is keresett ami kúp és mehet közgyogyra hogy a máját kerüljük már ki szegénynek :S Közel 1 órát voltam bent, kint már jó sokat vártak, de már nem érdekel sehol mennyit vagyunk bent, a gyerek az első :)
Meg is lett mérve, most már végre papíron is nő mert eddig csak a ruhát nőtte ki de a mérce mindig ugyan annyi volt ez most 78cm, súlya nem igazán változott 9780gr. Igazából a súlya kisebb mint 1 hónapja volt, de most az elmúlt 2 napban volt széklet, sőt mi az hogy volt, tegnap olyan adagot kaptam azt hittem elájulok :S (még mindig nem bírom a szagokat). A védőnő is megnézte Manót, Ő mutatta meg a thai masszázst is, még egy kicsit csomós de már sokkal jobb. A nyirokcsomók be vannak duzzadva, ezt éreztem én is, a nyelvén is látszik hogy van vagy volt valami gond, ez lehet a rohamokba is beleszólt.
1 hónap múlva megyünk megint.

neurológia: megbeszéltük a dokinkkal, hogy beállítunk még egy gyógyszert és az Keppra. Régen már kapta, negatív hatása nem volt akkor. Most kedden megyünk és egy alapos kivizsgálás után ez lesz az új szer. Sajnos vannak rohamok és nem akarjuk hogy ez így minden napossá váljon, egyenlőre megpróbáljuk így.

Pető: márciusra kaptunk időpontot. A körzeti orvosunk ott a neurológus, mondta is hogy majd Ő fogja ott megvizsgálni. A Pető is elméletileg heti 2 alkalom, de ott van lehetőség intenzív heteket csinálni amikor ott lakik az anya és a gyerek és minden nap van fejlesztés. Megnézzük, egy próbát adunk ennek is.

Tornász: el fogok végezni egy gyógytornász vagy valamilyen fejlesztős tanfolyamot és akkor már biztosan tudni fogom mit és hogyan csináljak. Hogy milyen tanfolyamot még nem tudom, jelenleg keresek.

Voltunk ma itthon is szánkózni. Jó nagy kertünk van, így ki sem kellett menni az utcára, itt maradtunk házon belül. Apa is húzta kicsit majd én is kicsit, de a kutyaugatás a végét jelentette a dolognak mert Fefe nagyon megijedt. Amúgy szerintem most tetszett neki, talán már kezdi megszeretni mert most elég sokat beszélt. Hála megint beszélget, persze a negyedét sem értem de legalább mondja :) Tegnap anyós átvette és nagyon mondta hogy "anya" meg "anya valami" úgyhogy átvettem így béke lett :D

Nagyjából ennyi történt velünk 1 nap alatt :D

Nincsenek megjegyzések: