2011. május 7.

Végre péntek :)

Voltunk ma usziba. Szentendrén van HRG-s úszás, már régóta bejelentkeztünk csak valami mindig közbejött, de ma sikerült elmenni. Tetszett Fefének, nagyon helyesen kapaszkodott a nyakamba amikor azt kellett, csak úgy szorított, ami tök jó csak a körmeit elfelejtettem reggel levágni :D
Először hasra kellett tenni a szivacson (vagy mi az) ami nem igazán ment mert azért nem tartja annyira jól még a buksiját, így nagy nehezen szerencsétlenkedve megfordítottam, de sem ez nem tetszett neki sem az fázott így valami kis balhét csapott, de utána az egészet aktívan csinálta végig. Az én véleményem, hogy közelre tuti lát, olyan értelmesen néz. Nem úszik a szeme akkor, nem felfelé néz hanem az emberre szemkontaktus van.
Persze mi a forgásokat nem csináltuk, hisz epi rohamot vált ki. Itt mikor mondta az Ági, hogy mi nem forgunk, na ez nagyon meglepett és ugyanakkor jól is esett, merthogy emlékezett a levelemre és így Fefére. Azért mondta, hogy az orvosi papírjait küldjem el neki, mert csak úgy fogja rendesen megismerni, de persze majd mi is beszélgetünk hisz tudjuk hogy a papírok sokszor nem a valóságot adják.
A vizezést igen jól bírta, na az öltözőben akkora balhét csapott, hogy csak na. Persze nagyon könnyű a táskát fogni, a gyereket, kicsi az öltöző és kemény a pad, fázott is, így elfogyott a türelme :D
Persze utána aludt gy jó nagyot itthon a friss levegőn.
Péntekenként megyünk úszni. Ez jó.

Egyre értelmesebb, vagy inkább végre kezd kitisztulni:
Meg akartam nézni a fogait. A jobb felső sor teljesen kijött. Eltolta a kezem, hogy hagyjam. Mondtam neki, hogy ne legyen nyűnyi, mutassa meg nekem a fogait és olyan aranyosan nézett rám majd nyitotta a száját :D Megzabálom.
Megint már 1 hete áll a lábán minden balhé nélkül.
Tegnap szabályos kúszásba kezdett, kicsit segítettem a pocakját tartani és olyan ügyes hogy komolyan meglepődtem hogy mi mindenre képes. Hétvégén feltesszük neki a sínt és akkor mászhat ahogy akar megint.
Megért mindent amit mondok neki. Olyan helyesen figyel, és fordítja a fejét. Én annyira de annyira boldog vagyok Vele :D Imádom magamhoz fogni, ha összebújunk. Olyan kis törékeny :D Ő a mi mindenünk.

Szemüveg készen, de későn szóltak így csak hétfőn tudunk elmenni. Már mindegy a lényeg hogy készen van végre.

Most üdül a mamáéknál, hisz pénteken kapunk egymástól kimenőt vasárnapig :D Kicsit ott is balhézott, de kiderült hogy koszos a pelus ami zavarta a kis popóját :)

Szóval haladunk és azt hiszem most beindultunk.

Nincsenek megjegyzések: