2011. május 5.

Egy csúcs nap

Kezdjem az elején, ami hajnali 2. Őfelsége úgy döntött, hogy neki az alvásból elég, hozzáteszem hogy kb 10 közül aludt el közöttünk nagy nehezen. Persze ennek az ébredésének jó nagy hangot adott, mint mindig. Ezzel még nem is lett volna baj, ha nem 5-kor kellett volna kelnünk mert ma volt az első tárgyalás. Persze visszaalvás nincs, Őfelsége fogzik így mindenki Őt vigasztalja, nyugtatja, én turkálok állandóan a szájában hol fogkefével, hol krémmel, hol mindegy csak rághassa. Reggeli ment 6 körül, irány az anyós mert a gyerekre valakinek vigyáznia kell. Na ott elaludt, de hozzáteszem hogy kapott lázcsillapítót mert melegebb volt reggel és biztos ami tuti alapon ment a cucc. Szóval anyóshoz értünk 7 körül, és nem sokra rá kidőlt Fefe.

Mi elmentünk a bíróságra, ott meghallgattak minket majd a következő időpont november 24, itt a szakértői igazolás lesz, erre nem kell elmennünk. Még csoda, hogy ebben az évben lesz. Na mindegy, haladunk ezzel is. ja és ez újabb 100.000Ft. Köszi.

10 körül visszaértünk, gyerek evett majd irány haza.
Ahogy hazaértünk ez kb 11,30 na azóta nem alszik csak nyűglődünk.
Volt hinta amit kb 30 percig bírt, ekkor megcsináltam az ebédjét. Evett kb 13 körül persze kb annyit mint egy kismadár, de evett. Gondoltam ÉN, hogy majd Ő alszik kb 2-3 órát, így én is lepihenek mert ugye nem nagyon vagyok kipihenve. Na ekkor dönthetett úgy az én Hercegem, hogy NEM ALSZOM MA. Én elaludtam, kb 10 percre, mikor jön fel após élettársa és kiabál a kutyával, hogy mit csinált. Ugrok ki az ágyból, kiderült hogy a virágot szedte szét. Persze szegény mostohaanyós (vagy mi :D), nem tudta hogy én alszom, na ekkor Törpi szeméből is kipattant az a kis álmosság is.
Most 17 óra van, és azt hiszem az idegeim itt adták fel.
Fefe persze nyugtalan, de nem bír elaludni. Volt már fogdörzsölés, krémezés, torna ami szett neki rövid ideig, aztán a 3 izomgörcs után úgy döntöttem, hogy ki nyugtató. Na nem sok, nem akarom én kiütni, de úgy nézem ez sem hat. Talán majd valamikor a tartalékait is felhasználva kidől. Apja tuti akkor ér haza amikor mélyen alszik :D
Na most megyek a romokat összetakarítani, szegény virágaim után. A kutya bosszút áll ám ha vele nincs foglalkozva.

Ja a szemüveg állítólag legkésőbb hétfőre készen lesz. Na erre leszek én kíváncsi :S

Holnap uszoda. Szerintem az tetszeni fog neki :)

Nincsenek megjegyzések: