2011. május 18.

Kicsit lemaradtam

Vasárnap (05.08) mikor elmentünk Feféért anyuékhoz láttam, hogy emelgeti a bal kezét. Még nem tudtam mi ez, de nem tetszett. Tulajdonképpen mindentől megijedek ami új dolog nála. Hála hamar kiderült, hogy olyasmi mintha ringatná, tekerné magát és ilyenkor tuti pocak baj van, úgyhogy ezt is megoldottuk.

Gyógyszerén kicsit módosítottunk, az esti Etoprót levettük 1ről 1/2 tablettára és kapja este még a 1/2 Sabrilt is. Úgy néz ki, hogy ez szüntette meg a görcsöket, mármint a Sabril. Majd játszunk az Etopró adagon, csak előbb eeg-t akarom, meg gyógyszerszintet. Meg igazából szeretnék egy teljes nagy vér és vizelet vizsgálatot hisz csak gyógyszert szed ezer éve. Én lejjebb szedném szívem szerint neki az Etoprókat, de még a vizsgálatok eredményét megvárom. Most semmi görcs, figyelem van ezerrel. Néz a szemével is, próbál ránézni a dolgokra, viszi a szemét arra amerre a hangot hallra. Szemüveg jó, tetszik neki.

Keresünk közelebb Dévényest, Budaörs nagyon messze van. Kb 1,5 óra oda az út, plusz vissza, kocsiban ezer fok, Fefét nem szeretem kocsiban etetni vagy itatni mert utána ki kell venni büfizni és ismerjük Budapest közlekedését. Szóval kerestem és találtam, ha minden jól megy. Jövőhét utánra van időpontunk hozzá, de jókat hallottam róla. A mi mostani Dévényesünk persze megérti mert messze van. Nagyon sajnálom, mert tudom, hogy Ő csodát tett Fefével, de ez így nem jó. Mindegy a lényeg hogy ez is jó legyen, és nem haraggal válunk el a jelenlegi tornászunktól.

A hét elején még fáradt volt a gyógyszertől amitől persze padlóra kerültem és azon voltam, hogy feladom. Persze nem adom fel soha, és nem is adhatnám hisz a mindenem ez a kis kölök, csak nehéz.

05.16-05.18
Úgy néz ki, hogy sikerült találni Dunakeszin egy tornászt. Pénteken találkozunk. Nem is bánnám ha nem lenne olyan butális, már nincs olyan erős tornára szükségünk. Minden mozgás megvan, csak piszkálni kell. Alkaron kitámaszt, lábait szépen pakolgatja, áll mint egy kis katona, megállt 1-1 lábán külön is, a kezével szépen fog.
Alakul, csak lassan. Valami mindig jön ami kicsit visszaveti, most pl az oltás. Tegnap megkapta a 15hós oltást meg a Prevenart. Ma iszonyat nyűgös és aluszékony. 4kor úgy ébresztettül hogy azért ébren is legyen, egyen és leginkább igyon. Iszogat, de nem az igazi.
EEG 1 hónap múlva :S mindegy a lényeg hogy görcs nincs, most ez a legfontosabb.
Holnap még a régi tornászhoz megyünk, majd a barátnőmmel és az Ő gyönyörű kislányával találkozunk, majd pénteken úszás és új tornász majd irány a mamáék.

Teszek majd fel még képeket is, csak lassan osztódnom kéne :D

Nincsenek megjegyzések: