2015. január 11.

Új Csontkovácsolás

Égi jelként jött egy bejegyzés a facebook, Maglódi anyukák csoportjába, hogy csontkovácsolást hirdettek.
Kaptam is az alkalmon, és megkérdeztem, hogy gyermek kezelése is megoldható-e aki különleges, hogy Maglódon van-e kezelés és hogy persze mindez mennyiért.
Jött a válasz az első 2 kérdésemre, hogy igen :) a harmadikra meg hogy gyertek, és majd megbeszéljük. Egészségetekre lett a válasz végül, köszönjük.
Szuper, elkezdtük megbeszélni, hogy szerdán, ovi után hazafelé átmegyünk.
Kicsit aggódtam, mert az előző csontkovács egy kicsike termetű hölgy volt, Ő meg egy kicsit nagyobb darabka férfi.... (mindegy, Fefe majd attól fog elindulni hogy meneküljön :) )
Nem volt olyan fájdalmas Fefének a régi csontkovácsolás, inkább idegen volt, na meg azért elképzelhető hogy mégiscsak neki kicsit fájhatott. Volt anno sírás, ellenkezés, feszítés...
Szóval izgalommal tele megérkeztünk Gyulánkhoz.
És ekkor ért a nagy meglepetés, Gyula hihetetlen türelemmel, figyelemmel és nyugalommal kezdte "kezelni", kezdett Fefével foglalkozni, és így Fefének is tetszett nagyon az ott tartózkodásunk. (félhomály, lágy zene, nyugalom)
Maga a kezelés nem volt fájdalmas, Fefe olyan egészséges kis nyögésekkel, szuszogásokkal nyugtázta, hogy ez neki jó :)
Utána nyugodt maradt, laza (hihetetlen laza) és jó nagyot aludt.
Ezt a fajta kezelést is rendszeressé varázsoljuk az életünkbe, igaz, még csak ismerkedés volt, de biztos vagyok benne hogy jó lesz Fefének :) 
(a lovaglás hiányzik, de hideg van sajnos)

Őszintén megvallva, magamat meg kell ilyen nyugalmi helyeken erőszakolni, hogy ne szikrázzak. Én egy iszonyat pörgős típus vagyok, szinte a 24 órát végigpörgőm, zakatolok, agyalok, tervezek, és tényleg nem akarok szikrázni :)

Elérhetőség: https://www.facebook.com/pages/Az-Eg%C3%A9szs%C3%A9g-Mindenkinek-J%C3%A1r/638234236253276?ref=br_rs





Nincsenek megjegyzések: