2015. január 15.

Bethesda mozgásszervi konrtoll

Rehabot nem írok, mert ugye nálunk olyan, hogy rehabilitáció nem pontos megfogalmazás. Mindegy, ezen nem akadunk fenn.
A lényeg, hogy Fefe novemberben kapott botox-ot a jobb kezébe, 2 helyre, alsó és felső szakasz.
Eddig is a jobb keze volt jobb, így első próbára ezt választottuk.
Tegnap volt a kontroll.
A doktornő normális volt, kedvesnek is mondhatnám, mert tényleg végighallgatta amit mondtam (sok esetben ez meglepő), leírta amit mondtam (anya véleménye szerint...haha), és megbeszéltük, hogy mivel eredményes volt, így kb 8 hét múlva kaphat újra. Most a bal lenne szerintem, de majd kiderül.
Igazából az időpontot még nem tudom, mert 28-án lesz mind a 2 lábon felszabadító műtét, és a Szabó dokival egyeztetés alatt folyik, hogy mi lenne ha a kezeire is kitalálnánk valami okosat, így a 8 hét múlva időpont kicsit messze van még, addig még sok minden fog történni. A pontos tornatervet sem tudom, majd ha megyünk a kórházba átbeszélünk mindent részletesen. (hű, igazán izgulok és nem akarom rész jön nálam, de muszáj)

Kicsit elmozdult Fefe a röntgen alatt, de a lényeg látható, hogy sajnos itt gyorsan kell tenni valami okosat.





Más:


Fefe olyan kis okoska volt és ügyes volt.
Már itthon elkezdődött, hogy na, induljunk.
Jelenleg úgy szoktuk csinálni, hogy Fefe felöltöztetve, becsüccs a székébe és ajtó nyitás, irány a levegő míg a felnőttek is utcai ruhát vesznek magukra. tegnap nem akart beülni a székébe, Ő áll, oké, persze, csak rajtam még papucs :D sebaj, állva megvártuk míg Mama felöltözik, átveszi Fefét (mert ugye állni jó, csak tartani kell a borulás miatt), majd én is felvettem az utcai szerelést, irány a kocsi.
Fefével már itthon megbeszéltem, hogy hova megyünk és ez miért fontos nekünk, így ha lehet ne visítson feleslegesen és ha lehet, most ne pukkadjon meg :) és láss csodát, a váróban is büszkén állt, hősiesen viselte az 1 órás várakozást (csak 1* reklamált, az belefér :) ), majd a vizsgálat alatt is nagyon ügyesen, mosolygósan tűrt. Szerelem :)


Nincsenek megjegyzések: