2013. július 18.

Lovaglás

Már régebb óta jár a fejemben, hogy lovagolni kéne járni Fefével.
Féltem a csípője miatt, hogy bajt tehetünk vele, de a varsói terápia során arra jutottam, hogy Fefe mozgásra tarja a fejét, sokkal jobban figyel, így jött hogy kezdjünk bele a lovasterápia pontosabban a hippoterápiát.
Találtam is egy olyan helyet Fóton, ahol kifejezetten ezzel foglalkoznak, így felkerestem ma őket telefonon, mert egyik ismerős anyuka mondta, hogy kezdjem el intézni mert igen hosszú a várólista :(
Ma telefonon addig jutottam, hogy egy doktor urat kell megkeresni aki vizsgálat után ad javaslatot a terápiára. Mivel a doki neve ismerős volt, így rákerestem a neten és kiderült, hogy valóban ismerős, méghozzá Ő is rendel a Heim Pál kórházban. Oké, egyenesben vagyunk, vagyis inkább talán nem leszünk vad idegenek neki. Hívtam a kórházat időpont miatt, de nem kaptam mert már csak a jövőhét pénteken rendel, azután szabin lesz szeptemberig, de hívjam fel pénteken majd délelőtt és mondjam el neki, hogy nekem csak egy javaslatra lenne szükségem. Gondolom, hogy belenéz majd a gépbe és látja az egész történetünket, így nem nagyon kell vizsgálat majd, talán sikerül jövőhéten ezt is elintézni. Ha esetleg mégsem sikerül telefonon lezongorázni, akkor kaptunk időpontot szeptember 18-ra :(
Amint megvan a javaslat, hívhatom újra a fóti központot, és reméljük hamar kapunk helyet.


Hippoterápia leírása sok helyen van, itt egy példa: http://www.koraszulott.com/fejlesztesi-modszerek/169-hippoterapia.html

Nincsenek megjegyzések: