2013. július 15.

A láb nyújtása

Ígértem videót a láb nyújtásáról is, íme :)
A lényeg, hogy minden nyújtás előtt át kell masszírozni a lábat, a lábujjaktól kezdve és felfelé a szív felé haladva. Én vettem zsályakrémet meg árnikás olajat amibe levendula olajat csepegtetek, ezzel a kombival masszírozok. Szépen a lábujjakat, bokát, Achilles-ínt, vádlit, térdet, combot, csípőt. Miután szépen bemelegítettem, átmasszíroztam utána jöhet a láb nyújtása. Itt azt a lábat amelyiket átmasszíroztam behajlítom, a másikat nyújtva leteszem és az egyik lábammal megtámasztom. A hajlított lábat megfogom a térnél, igazából itt csak betámasztom, hogy ne mozduljon el, és a boka alatt szépen lassan elkezdem felfelé nyomni. Itt sem erőszakoskodunk, ahogy engedi a gyermek. A csípő maradjon oldalmozgás nélkül.
Ugyanez a technika a másik lábbal is :)

És íme a videó:



Nincsenek megjegyzések: