2013. május 27.

Varsó 2



Az éjszaka jól telt. Fefével 1 ágyban alszunk, a mamának meg van egy vendég matraca.
Reggel elmentünk a terápiára számomra igen nagy izgalommal :) Ahogy odaértünk, azonnal ismerős arcokkal találkoztunk, sok terapeutát „ismerünk” már.
A mi tornászunk G. Ania lett. Az eddigi Olinekes terapeutánkat is Anianak hívják, csak Ő most nem tud itt lenni, de azt kell hogy mondjam, hogy nagyon de nagyon jó a mostani is.
Ania egy nagyon kedves, dalolászós fiatal terapeuta, aki azonnal rálátott hogy mit is kell csinálnia Fefével :) Szerintem a régi és a mostani tornász megbeszéltél, hogy eddig miket csináltak Fefével, és hogy mit kell folytatni, így 1 szavam sem volt, csak megmutattam a csípőröntgent. A szavakról jut eszembe, hogy Ania lengyelül és angolul tud, én meg magyarul :) Persze mama is ott volt velünk aki kicsit gagyog angolul, így azért el nem veszünk :) Lesz tolmács is, csak ma sajnos nem tudott eljönni, majd holnap (remélem).

Kaja: a terápiás centrum egy hotel alsó szintjén van. Itt van lehetőség 12-től ebédelni. Nagyon kedvesek voltak itt is, mert Fefének leturmixolták az ebédjét. Mi már 11.30-kor végzünk, így a recepcióssal megbeszéltük, hogy szerzünk dobozt és a szállásunkra el tudjuk vinni az ételeket. Oké, persze, szerzünk dobozt, na de honnan? Irány a Tesco. Na ott nincs doboz, így az okos fejemmel kitaláltam, hogy vegyünk 2 nagy fagyit, gyereknek 1 nagy joghurtot amit itthon kirakunk lábosba és azokkal el lehet hozni a kajákat. Mama visszament az étterembe, és elviteles dobozokba kaptuk a kajánkat. Így most van 2 nagy doboz fagyink, ami nem lenne baj, csak itt 12-től esik az eső és igen hideg van, na de sebaj, fagyit eszünk fagyival :)

Képet ma nem tudtam csinálni, egyszerűen nem értettem mit mond Ania a fényképezésről, így legyintettem, hogy mindegy :) majd holnap a tolmács segítségével megbeszélünk mindent.

Terápia: Fefe veszett ügyes. Volt 1-2 alkalommal, hogy reklamált, de becsülettel végigtornázta a 2,5 órát. Ania is a testtartásra, fejtartásra, arckezelésre összpontosít, így tuti nagy sikerrel zárjuk majd a 2 hetet :) 

Ma sem nem tudtunk sétálni menni, remélem holnap sikerül kimozdulni kicsit. 

Fagyizunk :)



Nincsenek megjegyzések: