2014. december 22.

Helyzetjelentés

Kicsit elmaradtam az írásban, de sok volt a tennivaló :)

A lényeg, hogy Fefe jól van. Az ovi szuper, Fefe jól érzi magát, kiegyensúlyozott, boldog, látszik rajta hogy szereti az ovit, őszinte mosolya felbecsülhetetlen.
Készítettek adventi koszorút:
Ezt úgy csinálták, hogy megtapogatták a díszeket, ahogy 1-1 újabb darab felkerült ismét megnézték és megtapogatták mit is alkottak :)

Volt karácsonyi ünnepség a gyerekeknek 17-én, családi ünnepség 19-én. Volt kis műsor amit a gyógyped hallgatók adtak elő, aranyosak voltak nagyon :) (jó látni, hogy az utánpótlásban is van olyan szakember aki csupa szívvel közelít a mi különleges világunkhoz)

Most nálunk is 2 hét téli szünet van, lógunk itthon :)
Ezen a héten még elmegyünk vásárolni, majd jön a Karácsony, fát állítunk és szépen feldíszítjük (megpróbálom Fefével közösen), majd pihenés, jókat eszünk, tv-t nézünk. Jövőhéten 3 nap intenzívebb torna, azután lazulás. 

Kitaláltam, hogy mivel Fefe nem bírja (vagy inkább még nem érett meg rá), hogy forgassa a ceruzát, így szereztem kinder tojás dobozt, és abba állítottam bele a ceruzát. Karira kap majd zsírkrétát is, azt szerintünk jobban fogja látni.
A botox nagyon jó hatással van a kezére, sokkal jobban lehet nyújtani, sokkal lazább és Fefe is több erőt fejt ki vele mint előtte.
A krétát is meg tudja fogni (persze, csak ha akarja)




Olyan kis okoska szemei vannak, az egész arca megváltozott, olyan ................ igazi :D
Nagyon nagy változáson megy keresztül, és ez nagyon tetszik, ez ad erőt nekünk :)

És persze a hétvégi reggeli összebújás Mamával és Papával (még kicsit aludjunk) sem maradt el :) (igen, gonosz voltam s vakuval fotóztam)
És a tornákon is szuper ügyességgel szárnyal :) persze itt is csak akkor, amikor neki kedve van. Pasi, nem lehet piszkálni :D

Az ortopéd műtétről is kicsit bővebben: január 28-án lesz a műtét, 26-án kell majd befeküdni, akkor beszélünk az altató orvossal (igazán boldog lennék, ha most jobban altatnák mint januárban történt). 6 helyen lesz kis bemetszés, lazítás a cél, majd 6 hónap kontroll után meglátjuk, hogy a csípő mennyire változik. Jó lenne elkerülni még a csontos műtétet, de ha a doki szerint is muszáj lesz kb fél év múlva, akkor nem húzzuk az időt, mert elviszi az egész csípőt és eldeformálódik ami visszafordíthatatlan károkat okozna.

Nagyon vegyes a gyermek:
- vacsora után szoktunk még fogat mosni, utána Fefe buksija még le sem ért az ágyba, máris alszik (Papa)
- több ételt tudnák felsorolni, amit nem szeret, mint azt kitalálni mi a kedvence (Mama)
- gyümölcsöt messziről csak (Mama)
- inni? inkább nem, köszi (Mama)
- mindenki legyen a közelébe, úgy boldog az élet, és nyugodt az alvás (Papa)
- utolsó falatot meghagyni (én)
- akaratos (ŐŐŐ, izé, én :) )
Tényleg a miénk és nem a gólya hozta :D

És ezek a szemek, hát, SZERELEM :)

2 megjegyzés:

julcsi írta...

Áldott ünnepet nektek Andim!!!! ♥

Nelli írta...

Nagyon jó ezeket olvasni! :) Boldog Karácsonyt Nektek is!