2014. február 26.

Szemészeti kontroll

A héten már nem járunk oviba, helyette Borsóba járunk Nazarov műtét előtti felkészülésre, de a szemészeti vizsgálatra elmentünk, hátha hallunk valami olyat amit eddig nem tudtunk.
Mivel nem a mi orvosunk volt feltüntetve mint vizsgáló orvos, így belementem a múlt héten az oviba, hogy mi is megyünk vizsgálatra. Volt szembenézés, tágítás, szemfenékvizsgálat és szemmérés.
Amit eddig is tudtunk, az most sem változott, a látóideg sérült amint segíteni nem lehet, ez van. Az akkor ott a megszületésnél károsodott és újra nem nő, mondta a doktornő, mint az agysejt.
Hohó, oké, de az is fejlődik és jelen esetben Fefe látásfigyelme is. Így igazából további információ már nem is volt fontos, de a bemérést megvártuk, az eredmény az, hogy szemüveg jelen helyzetben nem javítana Fefe látásán, így felesleges lenne.

Igazából mentünk volna inkább Borsóba, sokkal többet ért volna a mai nap, de komolyan nem is értem magamat, mit vártam? csodát? ja, na azt nem csak talán alaposabb vizsgálatot, na de ez van.

Aminek viszont nagyon örülök, hogy Fefe a várakozást a saját lábán ÁLLVA tette :) nem, nem én akartam hanem Ő :)

Igen, eléggé csalódott tudok lenni egy ilyen 1 perces vizsgálatoktól :( (már megértem, hogy a szülők miért hagyják abba az orvosokhoz való járkálást, tényleg felesleges).
Én valami olyan vizsgálatot szeretnék, ami méri az agyi aktivitást a különböző irányokból mutatott tárgyakra. Persze a személyes tapasztalat a legfontosabb, de egyik nap lát a másik nap meg nem figyel. Így fogalmam sincs már, hogy lát vagy nem lát, így meg elég nehéz a tornákat is felépíteni, mert hova menjen ha nem lát.

Nincsenek megjegyzések: