2014. január 29.

Erzsébet-program érdekességei

Idén is lehetőség van/volt pályázni fogyatékkal élőknek kedvezményes nyaralásra. Már a tavalyi év végén közhírré tették, hogy lesz pályázat ismét, készültem is rá nagyon, mivel a tavalyi pályázatot egy hiányzó papír miatt azonnal elutasították, pedig írtam hogy nincs meg az adószáma az igénylőnek (hiánypótlásra lehetőség nincs).
Őszintén megvallva nem olvastam el most a feltételeket, csak elküldtem az adatokat úgy, hogy az igényló Fefe, mivel Ő a fogyatékkal élő.
Utólag olvastam, hogy ez csak 18 éven felülieknek van meghirdetve. Oké, hupsz, gondoltam majd elutasítják és kész, de nem ez történt a legnagyobb meglepetésre.

2014.01.23-án jött az emailles értesítés:
Tisztelt Pályázó!
Örömmel értesítjük, hogy a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány által az Erzsébet-program keretében meghirdetett Fogyatékossággal élő pályázók számára pályázaton az Ön jelentkezése kedvező elbírálásban részesült, és üdülési támogatást nyert.
Pályázati azonosító: ***
A pályázó neve: * Ferenc
A jelen pályázatban résztvevő(k) által fizetendő önerő összege: 7 500 forint.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az üdülési támogatás igénybevételének feltétele a pályázati kiírásban meghatározott összegű önerő határidőre történő befizetése. Az önerő befizetésére 30 munkanap áll rendelkezésére, amit legkésőbb 2014.03.06. napján 24:00 óráig kell egy összegben átutalnia az Alapítvány alábbi bankszámlaszámára:****

Telefonáltam pénteken, hogy ennek igazán örülök, de nem hiszem, hogy jogosultak lennénk rá, mivel az igénylő még csak 4 éves. Mondta a hölgy, hogy valószínű tévedtek és utánanéz és visszahív. Megadtam a számomat természetesen.

Mivel a mai napig nem érkezett sem email sem telefon, így megint én jelentkeztem. Az úriember elkérte az adatokat és közölte, hogy valószínű tévedtek akik elbírálták és sajnálja de biztosan nem nyertünk. Mondtam, hogy persze hogy nem hiszen még csak 4 éves az igénylő, de mégis hogyan működik az elbírálás?
A rendszer engedi a 18 éven aluliak regisztrációját olyan esetben is amikor meg van adva egy alsó korhatár. Akik ezt elbírálják azoknak sem tűnt fel a 2009-es születési dátum??
Választ persze nem kaptam.

Köszönjük, most már tisztán látom, hogy hogyan is mennek ezek a dolgok. 1 jobbra és 1 balra, a bal oszlop nem nyert, hogy miért? mert a balba kerül, ilyen a balszerencse. Ennyi. 

Még most várom az elutasító levelet :) 

1 megjegyzés:

a mesélő írta...

Szia! Ismeretlenül írok neked, szerintem valaki pályázott a nevetekben, csak Fefére tekintettel. Helyetted jelentkezett valaki, talán meglepetést akart okozni, de a pályázathoz különböző mellékleteketis kell feltölteni, szóval nem volt annyira egyszerű dolga biztosan. Ha érvényes a pályázat és nyertetek tényleg, akkor ne hagyjátok ki, nagyon jó üdülők vannak, mi nagycsaládosként pályáztunk és már voltuk egyszer, szuper volt!