2012. augusztus 31.

Mérés + Védőnő

Voltunk ma a 3 éves státuszon. Miért ilyen korán? na ez egy jó kérdés, valamiért a védőnőnél az volt írva, hogy 9. hónapban született. Igazából nekünk annyira mindegy mikor csináljuk meg, semmin nem változtat.
A súlya 11700gr (lelógott feje és lába), bár itthon is kb ennyit mértünk. A hossza a védőnőnél 85cm, de nem ért már végig, így majd azért én itthon kinyújtom rendesen :)
A fejénél úgy látom mintha 40cm-t írt volna, pedig 48cm.
A mellkörfogatnál meg nem tudom kiolvasni amit írt, így azt megint csak le kell mérnem :)
Volt megint a státusz lap, de nem foglalkoztam vele, mondtam neki írja rá hogy nem kúszik magától, meg amit akar, igazából ez sem számít nekünk semmit.
A védőnőnél még mindig lehet látni, hogy fogalma sincs hogyan viselkedjen velünk. Mondtam neki, hogy minket nem kell sajnálni, mi így élünk mióta megszületett Fefe és haladunk ahogy haladunk. Persze én is örülnék, ha itt futkározna körülöttem, de egyenlőre nem teszi. Hogy fog-e valaha? ki tudja, de ez "annyira" nem számít. vagyis dehogyisnem, csak vannak fontosabb lépések amiket meg kell lépnünk, nagyon sok minden amit meg kell tanulnia, érteni ért mindent csak a kivitelezésen agyalunk mindig.
Fog ez nekünk menni, majd jól megmutatjuk :)

2 megjegyzés:

joska írta...

A mi védőnőnknek legfeljebb az tünne fel,ha 3 füle és egy szeme lenne a homloka közepén. Leméregeti,és annyi.

Paku Andrea írta...

Szerintem a mienknek még az sem, hiszen oxigénhiányos így nem meg sem merné kérdezni, hogy miért van pl 5 szeme :S