2015. március 25.

Fefe lebukott :) + ez meg az

Tegnap este rájöttem, miért olyan nagyon álmos Fefe nappal..... hát persze, hogy éjszaka mozog :D
Mentem tegnap este lefeküdni, erre olyan hangot hallok, mintha a lepedőn csúsztatnánk a lábainkat. Fülelek, nem szólok semmit hiszen akkor tuti rájön Fefe, hogy beértem és nincs tovább alvás csak duma és szenvedés hogy ne aludjunk. Csak hallom, hogy súrlódik a lepedő még mindig... óvatosan a lábához csúsztattam a kezem, és mit érzek??? Fefe tapos a lábaival :D A jobb lábával, amivel nem szokott, vagyis nappal nem. :)
Persze éjszaka megy a nagy beszélgetés, folyamatosan és változatosan beszél....
Azt hiszem be lesz kamerázva éjszakára, csak hogy lássam mit tud még amit nappal nem mutat, mert ugye álmos :D

A kacagás, az fantasztikus :) Persze megint éjszaka, ruhacsere mert a pelus nem zárt jól és pisis lett a ruhája, na a villanykapcsolás, és hogy felkeltem a motoszkálására olyan nagy örömöt okozott, hogy jó nagy hanggal kacagott :) hajnali 1.30 körül :D (Mamáék is megijedtek, mert azt hitték kiabált és valamije fájt)
A mosolya.... az a világon a legszebb dolog :) 

Éljen az éjszaka :D

Este, a lefekvés után még szól, fel kell állni az ágyba, az nagyon mókás, körbenéz, mosolyog és csak utána lehet aludni.
Ha elfáradt a lába, nem zuhan össze, hanem szépen lassan engedi el, és szó nélkül (tehát nem fáj neki) ül le.
Ha megkérdezzük tőle, hogy ráállsz-e a lábadra, és Ő nem akar, akkor felhúzza a lábait :)
Ha felveszem, szemből, mászik a lábaival :)
A kezeivel állásnál is matat, fürdésnél bokszol velük, kapaszkodik :)
Ma a cipő méretvételnél állva lett körberajzolva a lába. Ez az én szívemnek akkor boldogság, ugrálok belül a boldogságtól :)
Oké, ez nem azt jelenti, hogy elszálltam volna és elfelejtettem, hogy Fefe nagyfokú agykárosodást szenvedett.... csak.... de, igen, elszálltam Fefétől :)

Ma voltunk kontroll vizsgálaton a Vekerdy doktornőnél. Meg volt elégedve Fefével, megmutatta hogyan is tud állni (büszke vagyok nagyon). Májusban újra találkozunk, most a bal kéz kezelésére térünk rá. Novemberben a jobb kezét kezdtük kísérleti kezelésben ami eredményes, így most jöhet a bal.

Kommunikáció terén is egyre jobb a dolog, bár még nem értjük (csak gondoljuk) mit mond, de válaszol és beszél :) majd lesz ez érthető is, csak kitartás és majd valami arckezeléses, logopédiás dolgot találok ki ami remélhetőleg beválik.

Jövőhéten lesz neurológiai kontroll, majd 1,5 hét szünet a napköziben ami idő alatt intenzív torna lesz itthon. Meg persze móka és kacagás, kirándulás, és pihenés.

reggel

torna után 


fogja a saját kezét :)
koncentrál :)
és mosolyog (belelátunk egymás gondolataiba)

1 megjegyzés:

Dirner Edit írta...

Nagy kuruc! :)