2013. február 19.

SZÉKHEZ KÖTÖTT SORS

Csak ülök szépen, itt a székben,
míg mozog köröttem a Világ.
Azon gondolkodom éppen,
hogyan nő a fű, fa, virág.

Növök én is még valaha?
Mit hoz nekem ez az élet?
Tudok-e majd megmozdulni,
elhagyni e szörnyű széket?

Kirepülni rabságomból,
szárnyra kelni, mint egy madár.
Repülni a Magasságba,
hol a Szabadságom vár.

Fentről nézni szenvedésem,
felejteni bút és bajt.
Élvezni a Gyerekségem,
mit a szívem úgy óhajt.

Ne sajnáljatok ti engem,
csak értsetek meg Emberek.
Én is Ember vagyok, mint ti,
csak nyissátok ki szívetek.

3 megjegyzés:

joska írta...

Ez azért igy elég szomorú,én nem szeretek ebbe belegondolni.Te is,én is,és még sokan mindent megteszünk,hogy ne igy legyen a gyerekünkkel.

julcsi írta...

Megkönnyeztem...♥ Azok a fránya megválaszolhatatlan kérdések...

Paku Andrea írta...

Persze, küzdünk mint disznó a jégen, és haladunk is, csak .... ki tudja.