2013. január 19.

Vége a Suit terápiának.



Fefe nagyon ügyes volt, becsülettel végigcsináltuk a foglalkozásokat.
megtanultam mit hogyan kell most itthon csinálni, a házi feladatot írásos formában is megkaptam, és pénteken fotóztunk is, hogy biztosan meglegyenek a helyes pozíciók. Kb 3 hét itthoni torna után kell fényképet és videót küldenem a tornászunknak, átnézi és kijavít ha rosszul csinálnám. 

Ami most a feladatunk:
Száj és arcmasszázs, szájzárás, nyelvjáték, stabil ülés, kapaszkodás, forgás de csak oldalra és vissza, ellentétes oldali kéz és láb érintése. Folytatni kell azokat a csípő gyakorlatokat amiket novemberben kaptunk mert a csípőjének az állapota nem rosszabbodott, sőt a terapeuta szerint javul. Játszani természetesen. Így jött, hogy új játékokat kell beszerezni, méghozzá olyanokat amiknek a fényével lehet játszani, és olyanokat amik hangokat adnak ki, ezeket kell nyomkodni. 

Nagyon tetszik ez a terápia és maga a terapeuta szerintem csodálatos. Fefét nagyon megszerette Ania, és Fefe is megszerette Őt hiszen beszél hozzá, mosolyog neki. Nem hisztizik, nem harcol ellene, szépen tudnak együtt dolgozni. Ania nagyon türelmes, szépen lassan, Fefe tempójában haladnak, nem siettet semmit. Én forgattam volna, de erre még nem érett a kisherceg, viszont az ülést szereti így a tartása sokkal jobb lett. Itt nem csak a mozgásával foglalkoznak, hanem a mi esetünkben pl a szájával, arcával is. Masszírozta kívül és belül, mozgatta a nyelvét, a nyeléshez kaptunk egy masszázst is, a száj zárása is fontos lépés most. 

Ami nem tetszik, az a hely :( Sajnos nagyon hideg volt. Én nem tudom, hogy délután lekapcsolják-e a fűtést, vagy ennyire rossz a szigetelése, ennyire nagy a hely vagy mi a gond, de ahhoz hogy a gyerekek tornázzanak hideg volt. Én is próbáltam úgy öltöztetni Fefét, hogy ne fázzon meg, de azt hiszem sajnos ez nem sikerült, ma már lázas lett. Amikor a lábát masszírozza ugye meztelen alulról a gyermek (pelus van), aztán meg a pulcsit is le kell venni így rövid ujjúban és harisnyában van és mivel nem mozog úgy (sőt) így eléggé lehűl. Vannak kis hősugárzók, de hát mit ér. Na mindegy, áprilisban már remélem melegebb lesz, és Fefe most nem lesz beteg :( 

A terapeuta megkért, hogy képeket ne tegyek fel, ezért nincs tornás képünk.

2 megjegyzés:

julcsi írta...

Gyógypuszik Fefének!!♥

Paku Andrea írta...

Átadom :) Köszönjük.