2011. június 29.

Hétfő: Hétfőn hazahoztuk Fefét anyuéktól. Még mindig erőtlen volt, a tornász is azt mondta, hogy most igazán erőtlen. Nem lusta mert akarná, csak nincs ereje. Amikor lekezdtünk járni hozzá, simán mászott és kúszott vele, még sétált is, most meg még a lábát sem hajlította. Na mindegy majd lesz valahogy. A gyógyszerek csökkentésén agyalok, nagyon rajta vagyok hogy lejjebb szedem.

Kedd: Hétfő este már 1/4 tablettával kevesebbet adtunk a gyógyszerekből, meg kedd reggel is. Éjjel szinte végig ébren volt. Nem volt baja, csak be nem állt a szája. Ma is igen sokat beszél, mozog, ma már teljesen szabályosan kinyomta magát, áll megint, felhúzza magát, és alszik 10-15 perceket amitől kivagyok kicsit de legalább nem görcsöl.
Na este lesz jó kis torna, masszázs, fürdés, vacsi. Remélem alszik majd reggelig :D

Érdekes, hogy elkezdett beszélni. Kb 1 évig a hangját sem hallottuk, most meg be nem áll a szája :) Nagyon aranyos hangja van, imádom. És ami a legfontosabb, a kedve jó. Mosolyog nagyon sokat, használja a kezét.
A múlt héten azon gondolkoztam, hogy kell-e Fefének rágást gyakorolni, de annyira ügyesen rágja a darabos kaját, hogy ez a gond is letudva. A szeme szépen javul, még kenni kell kb 10 napig és kész, nem kell felvágni hála.
Azt hiszem most hirtelen ennyi.

Szerda: na az éjjel nem úgy telt ahogy én azt terveztem. Őfelségének kb 1 körül elege lett az alvásból és be nem állt a szája. Ez nem is baj, de ha nem válaszoltam akkor sírt így én sem aludtam :S
Viszont nagyon mozgékony lett, erősebb sokkal, tartja magát, emeli a fejét hason, kitámaszt. Dévényen is mászott, kúszott, sétált, erős volt ahogy régebben. Visszahozták az ufók :D

Árpa a szemén nagyon szép, csak az látszik ha közelről megnázzük hogy pici pukli még van, de a kezét is tudja már odavinni így nem hisztis e miatt. Legalább e miatt nem :D

Most kint hagytuk anyuéknál mert sok hivatalos dolgot kell elintézni. Pénteken legkésőbb megyek utána. Most annyira rossz volt otthagyni, mert mosolygott ezerrel, fogta az arcom, beszélgetett. Most rossz volt, de sietek hozzá :D

ja és csinálok képeket, videókat.

Nincsenek megjegyzések: