2012. május 29.

Dévény és a tornák

Ma már biztosan tudom, hogy nekünk a Dévény módszer nem való, vagyis a kemény módszer tuti nem. Ma voltunk és ez nagyon nagyon fájt Fefének, pedig már nincs se letapadva és nem is feszít, de Éva olyan erősen csinálja, hogy ez nagyon fájdalmas.
Én nem hiszem, hogy így fog bármit is megtenni Fefe, hogy az fájdalommal jár. Egy ilyen kezelés után tuti izomláz, hiába masszírozom ki neki. Már szépen emeli a fejét, tartja magát és a lábait is pakolgatja ha hason van. Feláll és nem feszítésből hanem szépen gondolkozik és vigyorog ahogy sikerül felállnia, tehát agyból gondolkozva csinálja ami nagyon nagy szó. Ül és figyel. Beszél mikor kérdezem. Szól ha szomjas. tehát erős, kemény tornát nem akarok neki, nem így fog haladni.
Amit most tervezek az az, hogy hívtam a Rita tornászt aki házhoz jár és megbeszéltem vele, hogy kezdjük az alapoknál és csináljuk úgy ahogy Fefének jó. Ha 30 percet csak forgatjuk, akkor 30 percet fog forogni, de azt csináljuk ami kell.
Tudom, hogy én vagyok a legfontosabb ebben a gépezetben és nekem kell belőle kihozni amit lehet és megmutatni Neki, hogy mikre képes és miket tud már, a többit meg megtanuljuk, csak szeretnék mellé egy tornászt aki felügyeli a folyamatit, hogy ne menjünk el kóros mozgás felé, építsem le amiket kell.

Ma tanultuk a színeket, a kék nagyon tetszik neki. Egyszerre 3 színt nézünk és tanuljuk, hogy pl kék mint az ég, zöld mint a fű, és még ma a lila volt soron. Először rövid nevű színeket akarok rendesen megtanítani neki, mármint hogy ki is tudja mondani. A citromsárga a vége lesz :D
Majd zöldségek, gyümölcsök, állatok rendes megtanulása.
A xilofon nagyon tetszik neki, kérte az ütőt és így ütögettük (van zenekönyv is hozzá), tanulunk zenélni is :)

Szóval erős torna nem, olyan kell amiben szeret mozogni is.

Nincsenek megjegyzések: